Alla inlägg under september 2012

...

Av Eémelie Jönsson - 13 september 2012 14:36

Då var man hemma igen då! Har varit med mamma & pappa och skrivit på kontrakt på lägenheten! Så nu är den deras, på riktigt :D så vad händer nu?! Jo, äta lite sen är det träning som gäller ikväll :)
Sitter just nu och skriver ifrån telefonen, så jag skriver inte så mycket nu :) så ni får ha de så bra! Så hörs vi :) jo, & en sak till. Jag älskar min Morgan <3

Av Eémelie Jönsson - 13 september 2012 08:58


Torsdag!

Då var man i Hässleholm igen, sitter vid datorn just nu -.- ska snart fixa till mitt CV med Helené. Sen hoppas jag att vi får sluta vid middag, hade varit skönt. :)
Sen blir de träning ikväll, som jag förtillfället inte ser framemot, fruktansvärt förskyld fortfarande. Trött på de nu, hatar de!

orkar inte skriva mer just nu, ciao!

 



Av Eémelie Jönsson - 12 september 2012 20:07

Men halloj ;)
Då skapade man en ny blogg för att jag tröttnat på min andra : )
Tänkte att jag skulle skriva lite mera och så om vad som händer om dagarna & livet i allmänhet. Just nu mår jag underbart bra faktiskt. Jag har det bra, katterna har det bra, min pojkvän har det bra, allting flyter på som de ska.
& i nuläget så går jag hos en jobbcoach i Hässleholm, väldigt trevligt faktiskt, men ibland kan de va lite drygt också. För man har inte så mycket att göra, men då är de kul att det finns andra deltagare där som man kan prata med! :D

btw, så saknar jag min otroligt fina pojke som jag hade ett halv år med tillsammans i måndags! Så otroligt underbart, jag älskar honom över allt annat, det finns ingenting bättre än han! :) Har äntligen fått mig ett liv med lycka & kärlek! & jag har den bästa att dela det livet med, Morgan Hjalmarsson, jag älskar dig nu, imorgon & föralltid! 10/3 2012, fy det datumet glömmer jag aldrig, aldrig någonsin! :) det var då min dröm blev till verklighet, och det var då du & jag blev vi! Hjärtat, du är fin! & du är bara MIN!


 

I love U! Kärlek

Presentation


Eémelie, bosatt i Osby. Åldern ligger i nuläget på 21 år. Upptagen med världens finaste pöjk, Morgan Hjalmarsson! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards